سلام

من دختر *2 ساله ام که از بچگی پسر ... ام منو دوس داشت و من اصلا دوسش نداشتم و اون 9 سال ازم بزرگتره تو 19 سالگی خواستگاری کرد نه یک بار ده ها بار و من قبول نکردم و اون با یه دختر دیگه ازدواج کرد . منم خوشحال بودم که هم من راحت شدم و هم اون سر و سامون گرفت .

الان یه مشکل اساسی دارم برادر ایشون امسال یعنی تو *2 سالگیم ازم خواستگاری کردن ایشون همسن منه و برخلاف اون داداشش اینو من خیلی دوس دارم و هم کفویم.

ولی میترسم جواب مثبت بدم اخه اون پسر ... میشه برادر شوهرم و همیشه چشم تو چشمیم و حتی میترسم که اون بازم ول کن نباشه هم من و هم خودشو بدبخت کنه .

خدایی نکرده شیطون وارد رابطه مون بشه . اخه میدونین ایشون حتی بعد از ازدواجم چند بار سعی کرده باهام رابطه برقرار کنه و من قبول نکردم ولی همیشه چشش دنبالمه.

خواهشا جواب بدید چه کنم؟

ممنون از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)