سلام

پیشاپیش ممنونم از وقتی که برای خوندن سوالم و پاسخ دادن میذارید .

من دختر نوزده ساله ای هستم که در سن چهارده پانزده سالگی با یکی از پسرای فامیل دور رابطه تلفنی برقرار کردم شش ماه ... و فکر میکنم دو سه تا عکس هم بهش دادم...

اما عکسام محجبه بودن... ولی ابدا ندیدمش حتی اگر حالا توی خیابون ببینم شاید نشناسم... اما متاسفانه اون پسر از من تقاضای رابطه جنسی کرد ولی من بر اساس اعتقادات هر چند ناقصی که داشتم قبول نکردم و اون پسر هم بین همه ی فامیل پدریم ابروی منو برد .

حتی گفت با من پارتی رفته و فامیل پدرم هم به این قضیه دامن زدن و بیشتر ابروی منو بردن... اما من موضوع به مادرم گفتم و بین فامیل حاشا کردم و حتی آنقدر خوب رفتار کردم که موج حرف های بد پشت سرم تا حدودی کم شد و تعریف و تمجید اندکی جاشو گرفت...

اما متاسفانه چند تا از دوستای صمیمیم از قضیه مطلع شدند... این دوستان خودشون هم دوست پسر داشتن.. من خیلی  از این قضیه پشیمان هستم و چهار ساله توبه کردم و سمتش نرفتم... و نهایت رابطم با اون پسر چت سکس بود که امیدوارم خدا منو ببخشه...

کنکور هم بخاطر زخم و زبون های اطرافیانم قبول نشدم و یکسال پشت کنکور موندم و خدا رو شکر الان پزشکی میخونم..

اما مشکل اصلی اینجاست که من قراره ازدواج کنم من و دوستام که ذکر کردم یکسال کلاس کنکوری می رفتیم که استادمون پزشک بود و مجرد و بدون استثنا همه ی دوستانم  عاشقش بودن و همه ی حرفاشون در مورد ایشون بود..

دوستانم پارسال پزشکی قبول شدن و رفتن دانشگاه تا اینکه من امسال قبول شدم و استادم از من خاستگاری کردن..ایشون خیلی ایده الن و در واقع همسر رویاهای منن.. اما من میترسم...

میترسم دوستانم از روی حسادت ابروی منو ببرن و حتی میترسم دوست پسر سابق که خیییلی آدم بدجنسیه و بدبختی من ارزوشه به خاستگارم حرفایی بزنه و مطمئنم اگر بفهمه رهام میکنه..

من بی نهایت از پانزده سالگیم پشیمانی و خیلی بیشتر از حدش  تنبیه شدم.. و این حرفا که  میگن خدا ابروی بندگانش حفظ میکنه در مورد من صدق نکرد حتی بیشتر از گناهم تنبیه شدم و بدتر از گناهم بین فامیلم پخش شد..

حالا قضیه تحقیق و این حرفاس همسایه های ما اصلا از موضوع بی اطلاعن و فامیل پدرم و اون  پسر شهرستانن... و شهر دیگه این... بنظرتون من باید این حقایق به خاستگارم بگم یا نه... دوست ندارم از دستش بدم اما میترسم بخصوص اینکه گذشته پاکی داشته و خیلی باهوشه ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)