سلام به همگی
میخواستم چند تا سوال در مورد رشته های پزشکی بپرسم. فقط خواهش میکنم اطلاعات غلط ندید و هر کس میدونه یا تجربه داره، جواب بده. ممنون
میخوام فرق رشته ی بیهوشی و هوشبری رو برام توضیح بدید! هر کدومشون چند سال باید براشون وقت بذاری؟! کامل و واضع توضیح بدید .
و اینکه قبول شدن تو کدوم یک از این رشته ها آسون تره؟ آیا در طول تحصیل کسی که این رشته هارو میخونه، میفرستنش به بیمارستان که کارهارو از نزدیک ببینه؟!
خیلی علاقه دارم یکی از این رشته ها رو بخونم دارم در موردشون اطلاعات جمع میکنم شما هم راهنمایی کنید .
هر چی در مورد این رشته ها میدونید بگید، مخصوصا اونهایی که کارشون اینه! راستی یه سوال مهم، آیا درس های این رشته (بیهوشی) از درس های رشته قلب یا مغز و اعصاب و ... آسونتره؟! قبول شدن در این رشته چی آسونتره یا فرقی نمیکنه ؟!

با تشکر
 
 

مرتبط:

ارزش داره یه سال دیگه از زندگیم رو صرف خوندن برای پزشکی کنم؟

کنکور یه رمز اساسی داره

چطور در عرض 3 ماه میشه کنکور سراسری قبول شد؟

بدون درس خواندن در مدارس عادی میشه پزشکی قبول شد؟

چطور میتونم پزشکی قبول بشم ؟

برای قبول شدن در دانشگاه پزشکی تهران حامی می خوام

در 29 سالگی می خوام برای رشته پزشکی بخونم

من سال دوم تجربی هستم هدفم پزشکیه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)