عرض سلام و ادب دارم خدمت دوستان عزیز
من چند روز پیش این وبلاگ رو اتفاقی پیدا کردم سوالات و جوابای زیادی از کاربران رو خوندم و از جواباتون استفاده کردم .
مشکلی که برای خودم پیش اومده رو میخوام با شما در میون بذارم . من یه دخترم که بالای 25 سال سن دارم از دید اطرافیانم  قیافه خوب و رفتار خوبی دارم و تحصیلات دانشگاهی هم دارم اما تا حالا مورد مناسب برای ازدواج پیش نیومده برام .
دلیلش از نظر خودم شاید دیده نشدن یا اعتیاد و نابسامانی برادرم باشه برای اینکه سرکوفت فامیلو نشنوم عضو یکی از سایت های همسریابی شدم تا شاید بتونم کسی رو پیدا کنم و مقدمات اشنایی و... پیش بیاد .
اما فضای این سایت رو شبیه چت دیدم خیلی از اقایان طالب دیدن عکس هستن و اگه نخوای نشون ندی و یا تنها عکس پرسنلی بذاری دلایلی مثل این میارن که :
* قبل از شروع هر اشنایی باید قیافه و اندام یک خانمو پسندید
* میخوای تا روز عقد نبینمت و ...
من هم با یه پوششی که اکثر عرف جامعه قبول دارن عکسم رو تو تلگرام نشون دادم اما همین که عکستو میبینن ازت تعریف میکنن و دیگه پیداشون نمیشه انگار فقط و فقط هدفشون دید زدنه .
خواهش میکنم ازتون منو سرزنش نکنید خودم به اندازه کافی عذاب وجدان دارم با نشون دادن عکس به 8 نفر . میخواستم از دوستان عزیزم بخصوص اقایان بپرسم هدفشون چیه ؟ آیا با دیدن عکس خانما با پوششی مثل پوششی که  بیرون از خونه دارن بسیار عذر میخوام ارضا میشن ؟
اخه توی همین سایت خوندم که حتی با همین پوشش غیر چسبان هم تحریک میشن من تا قبل از این نمیدونستم حالا فهمیدم و سوال دیگه:
این عکس ها رو همیشه دارن یا زود حذف میکنن؟ ببخشید من واقعا خیلی اطلاعات کمی داشتم و پی به اشتباه خودم بردم .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)