دوستان سلام

من حدود 2,3 ساله ازدواج کردم و یه پسر8 ماهه دارم ملاک من تو انتخاب همسر ایمان زیاد طرف مقابلم بود وقتی شوهرم اومد خواستگاری ظاهرا همون  بود که میخواستم اما یه مدت بعد دیدم نگاهشو زیاد کنترل نمیکنه اما میدونم کاملا بی منظوره<کسی رو میخواستم سر به زیر و به معنای واقعی با ایمان>نمازاشو زیاد جدی نمیگیره اخروقت میخونه گاهی هم به ندرت حال نداره خلاصه چیزی که خواستم نبود اما از لحاظ اخلاق تکه و منم خیلی دوست داره وحجاب وایمان طرف مقابل خیلی براش مهم بوده اما نمیدونم چرا خودش...

بعضی اوقات میشینم وگریه میکنم اخه من به خدا گفتم هر چی تو صلاح میدونی تحقیقاتم عالی بود  شاید خدا اینطور خواسته نمیدونم  منم اونو خیلی دوست دارم اما خب حسرت میخورم ودلم میسوزه پیش دوستای مذهبیم گاهی خجالت میکشم که بگن شوهر فلانی مذهبی نیست شاید فکرم اشتباه باشه خالصه نمی دونم چکار کنم گاهی فکر میکنم تو ازدواج و زندگی  شکست خوردم  چکار کنم...


مرتبط:

پسرهای مذهبی نشانه علاقه شون به یه دختر چیه ؟

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

معیارهای پسران مذهبی برای ازدواج چیه؟

به نظر شما یه پسر مذهبی با من ازدواج می کنه؟

من یه پسر مذهبی و غیرتی ام

ازدواج پسر مذهبی با دختری که هیچ قید و بندی نسبت به حجاب نداره

چرا بعضی از پسرهای مذهبی سراغ دخترهای عفیف نمیرن ؟

پسر مومن و مذهبی و با ایمان دقیقا کیه ؟

ازدواج با پسری مذهبی از یک خانواده ی باز

آیا با یه پسر با ظاهر مذهبی ازدواج می کنید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ازدواج با پسر مذهبی (۲۸ مطلب مشابه)