سلام

من 18 سالمه هنوز ازدواج نکردم چون با مامانم زیاد صمیمی نیستم مجبورم اینجا بپرسم ببخشید مامانم برام قرص خوراکی پیشگیری که خانوم های متاهل میخورن گرفته که اگه خواستیم بریم مسافرت بخورم که پریود نشم سفرم خراب بشه .

از دکترم پرسیده گفته مشکلی نداره بخوره دو روز دیگه میخوایم بریم مسافرت من یه قرص خوردم که پریود نشم بعد که رفتم دستشویی دیدم متاسفانه شدم حالا که قرص خوردم میترسم چون تو روز اول عادت ماهانه خوردم برام ضرر داشته باشه حالا چی میشه یعنی خونریزی قطع میشه ؟ باید چکار کنم ؟


مطالب مشابه :

از شهریور تا الان پریود نشدم، عادیه یا مشکلی دارم ؟ 

ممکنه خانمی پریود منظمی داشته باشه ولی تخمک هاش صفر باشه ؟

علائم حاملگی و پریودی رو دارم اما هیچ خبری نیست

بر خلاف قبل، الان خون های پریودم با تاخیر خارج میشه

اثرات و علائم جسمی پریود در خانم ها و آقایان

پریودیم رو نزدیک 20 روزه عقب انداختم

کسی که پریودش نامنظم باشه باردار نمیشه ؟


خبر خوش :

مقاله ای جدید در مورد سیکل پریود به وبلاگ اضافه شده .

تقدیم به شما که با اختلالات پریود دست به گریبان هستید :

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 1 )

سیکل قاعدگی ( پریود ) و انواع اختلالات مربوط به آن ( 2 )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)