سلام

من سوالی دارم که عین خوره افتاده توی وجودم . من تازگیا میخوام با خدا دوست بشم. برا همین از گذشته ام خیلی ناراحتم . گذشتم خیلی دروغ میگفتم خیلی میخوام گذشتمو درست کنم باید چیکار کنم؟

چطور دروغ های گذشتمو جبران کنم. باید به هر کی دروغ گفتم برم راستشو بگم؟ آخه خیلی خجالت میکشم راستشو بگم .

لطفا راهنمایی کنید.


پیشنهاد :

راهنمای ترک عادت زشت دروغگویی

مچ گیری قبل از ازدواج - علائم دروغگویی با توجه به زبان بدن

مچ گیری قبل از ازدواج - نشانه های دروغگویی در گفتار

چطوری در جلسه خواستگاری، بدون دروغ دل طرف رو بدست بیارم ؟

به خاطر دروغ های نامزدم دارم به جدایی فکر می کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)