سلام

دست از طلب ندارم تا کام من بر آید
یا تن رسد به جانان یا جان ز تن بر آید

متاسفانه یا خوشبختانه بنده عاشق یه دختری شدم که با خانواده ما رابطه ی خوبی ندارند ( قبلا دعوایی سر گرفت ) این دختر خانوم و مادر و پسرشون و البته مادر من و بنده نیز مقصر دعوا نبوده و توی اون دخالتی نداشتیم ؛

خوب وقتی میگم عاشق شدم یعنی اون معیار های منو داره ، أصلا هم بخاطر دعوا بی احترامی به ما نکردند و همیشه به مادرم و پدرم سلام میدادن ، منم سلام میدادم به مادر و پدرشون .

از حس ایشون نسبت به خودم بی خبرم ولی از اون دخترای خوبی هست که منتظره ازدواج هست تا بعد عاشق همسرش بشه . این دعوا مال ٧ سال پیشه . من نمیدونم چطوری بگم به پدر و مادرم .

من سخت گیرم ، زیاد عاشق نمیشم ، این از دستم بره کم کم تا ٦-٧ سال دیگه ازدواج نمیکنم و واکنش اونا چیه به نظر شما ؟

لازم به ذکره بگم تو دعوا هیچ گونه درگیری فیزیکی و لفظی رخ نداد ، فقط به نوعی قطع ارتباط و قهر بوده .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)