سلام

دختر حدودا 20 ساله هستم. دوست صمیمیم که حدودا 10 ساله میشناسمش با برادرم دوست شده. به قول خودش رابطه ی دوستانه. که البته رفتاراشون اینطور نشون نمیده. ولی هر دو اصرار دارن که این رابطه کاملا دوستانس.

رفتار ها رو از این بابت میگم چون دوستم تمام لحظاتی رو که با هم میگذرونن رو برام کامل توضیح داده و این رابطه از نظر من معنی نداره. خود دوستم هم قبول داره که رفتار هاشون در حد رابطه دوستانه نبوده ولی هنوز در حد دوست معمولی هستن. الانم حدودا 4 ماهه همو میشناسن.

توی تمام این مدت من تحت فشار بودم و اذیت میشدم و هنوزم این رابطه منو اذیت میکنه. انقدر که حتی به قطع رابطه با دوستم (که خیلی برام عزیزه) فکر کردم . 
می خواستم بپرسم به نظر شما من دارم زیادی حساسیت نشون میدم و الکی این احساس بد در من وجود داره و باید از بین ببرمش؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)