سلام

من مدتی پست هایی در مورد واسطه و ... میبینم منم سوالی دارم جستجو کردم در مورد واسطه گری اما در مطالب و نظرات جواب سوال هام رو پیدا نکردم بیشتر هم روی اولی و آخری تاکید دارم ، فرض کنیم پسر قبلا به من علاقه داشته و من رد کردم ( به خاطر ناز کردن یا سایر موارد نبوده مسائل شخصیم بود که نمیخوام بگم ) الان سال ها میگذره که فقط باید با واسطه کارم راه بیفته اما سوال هام اینه :

_ یک فرد برای واسطه گری از طرف دختر دقیقا چی باید بگه و چه حرفی بزنه و چه جور بره جلو؟ منظورم اینه از کجا بیاد سر صحبت باهاش باز کنه ؟ چون واسطه ام هم نمیفهمه چی بگه  و از کجا شروع کنه منم همینطور ! ( سوال بسیار مهم )

_ شما خودتون بذارید جای یک واسطه با شرایط من که قبلا هم من رو میشناخته چه حرفی میزنید ؟

_ واسطه گری خوب یا ناپسند یا زشته ؟

_ فرضا اگه پسره جوگیر بشه و قبول نکنه به نظرتون زشت نیست ؟ آبروم نمیره؟ یا مرگ یه بار شیون یه بار ؟

_ شما( دخترا ) اگه کسی رو دوست داشته باشید و راهی جز واسطه نباشه آیا فراموش میکنید یا از واسطه میخواید  ؟


مرتبط:

برقراری ارتباط با واسطه های ازدواج در سراسر کشور

معرفی موسسه یا واسطه ازدواج در اصفهان

کجا باید دنبال واسطه ازدواج باشم که دختر مذهبی بهم معرفی کنه؟

بحث در مورد کانال های واسطه در ازدواج دائم

ازدواج با واسطه گری نهاد رهبری دانشگاه

برای ازدواج می خوام از واسطه کمک بگیرم

یه ایده دارم برای واسطه گری ازدواج دانشجویی

فرهنگ سازی در مورد بحث واسطه گری



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)