سلام

من میخوام ابروهامو کاشت کنم. الان خیلی وقته پیگیر این موضوعم. میدونم مهمترین چیز درست بودن خواب موهای ابرو هست وگرنه موهای ابرو سیخ سیخی و زشت میسن. بخاطر همین دارم تحقیق میکنم. فعلا با ۳ جا اشنا شدم که نمونه کاراشون بهتر از بقیه جاها بود.

کلینیک سیب سرخ نمونه های عکس و ویدیو اینستاشو دیدم. حضوریم رفتم دو نفر که روز قبل کاشت کردنو دیدم اوکی بودن. یکی از پرسنل خودشونم چند ماهی بود کاشت کرده بود.

کلینیک هالیوود اتفاقی یه نفرو تو اینستا پیدا کردم که کاشته بود اونجا. خیلی طبیعی شده بود. چند ماه از کاشتش میگذشت. فقط باریک بود که میگفت خودش مدل باریک دوس داشته . دکتر پیروز هاشمی که پرستو صالحی و سارا منجزی پیشش کاشت کردن. اوکی بودن ولی من دلم پرپشتتر میخواد. قیمت همشونم مشابه و حدود ۴/۵ هس

میخوام بدونم کسی راجبشون اطلاعاتی داره؟ من تهران نیستم نمیتونم همه مراکز کاشت رو برم ببینم. میخوام یه اطلاعاتی داشته باشم بعد برم ببینم. بیشتر بین سیب سرخ و هالیوود موندم.

روغن پوست مرغ و کرم فلان و قطره بهمانم نمیخوام. یا تتو و هاشور. لطفا اگه راجب کاشت میدونید راهنمایی کنید. کجا خواب ابرو خوب میشه؟ و اینکه چرا میخوای پولتو خرج این کارا کنی و ... اینا رو هم نگید .


پیشنهاد :

مشکل ریزش ابرو همراه با شوره ابرو و پوسته پوسته شدن ابرو دارم

تجربیات شما در مورد پر شدن موهای ابرو

تجربیات شما در مورد کاشت ابرو

تجربیات شما در مورد اکستنشن ابرو



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)