سلام

دختری هستم 20 ساله و مجرد، مشکلی که من دارم اینه که علاقه شدیدی به عروسک دارم به طوری که اتاقم پر از عروسک هست ، عاشق دوران کودکی هستم ، البته این رو هم بگم که از بقیه مسائل در زندگیم هم غافل نیستم و اخلاقم بچگانه نیست .

اما میترسم وقتی یه روزی ازدواج کردم همسرم مخالف این عقیدم باشه و دوست نداشته باشه که داخل خونه عروسک نگه دارم یا بخرم. در ضمن همیشه دوست دارم که وسایل خونه رنگارنگ باشه نه اینکه شیک و بی روح باشه، مثلا دوست دارم داخل خونه حتی گلدان با گلهای رنگارنگ هم نگه داری کنم .

ایا به نظرتون اخلاقم بچگانه هست و در اینده دچار مشکل میشم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)