سلام
میشه لطفا اگر چیزی در مورد امنیت پانسیون های دختران شنیدید بیان کنید. من به خاطر شرایط درسی و ... باید خوابگاه باشم ولی خوابگاه دولتی و معتبر دانشگاهی بهم نمیدن، یا باید خونه بگیرم که خرجش بالاست یا پانسیون برم که خرج کمتر داره.
ولی میترسم پانسیون اتفاقات بدی بیفته، میترسم. امروز یه جایی رو دیدم گفتن مجوز دارن. رفتم داخلش رو ببینم اونایی که تو اتاقها بودن والا چی بگم هیچکدوم بنظرم دانشجو نبودن سن بالا بنظر میومدن.
میترسم آدمهای نادرست و خلافی باشن. مسئولش هم میخواست اتاق ها رو بهم نشون بده بدون در زدن و هیچ احترامی به افراد داخل اتاق ها ، در همه اتاقها رو باز میکرد نشون میداد.
البته با من خیلی خوب حرف زد و اینا ...
میشه به اینجور جاها اعتماد کرد؟ من مذهبیم و همیشه خونه بودم تجربه این مدل زندگی رو ندارم.
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)