سلام

من مدتی افسردگی شدیدی گرفتم به همه پرخاش میکنم خیلی عصبی شدم !! به خاطر اینکه میام اینجا میبینم زیر 18 تا 20 ازدواج کردن چند سال هم ازدواج یا عقدشون میگذره !!

والا ما تو شهرمون تو این سن ازدواج کنی میگن دختره مشکل داشته حتما زودی شوهرش دادن یا میخندن و مسخرش میکنن !!

من 18 سالم بود هیچی از ازدواج و و شوهر نمیفهمیدم اصلا نمیفهمیدم زندگی زناشویی یعنی چی پسر میدیم وحشت میکردم از خجالت . البته چون جنس مخالف بود خیلی بچه بودم ! اما تعجب میکنم چطور یه دختر 18 ساله شوهر میکنه ؟

مشکل از خانواده ام بوده که به من در مورد جنس مخالف نگفتند؟ مشکل از خودم بودم که قاطی بزرگتر از خودم نشدم ؟! پس اون دخترای 18 ساله چطوری نیاز به ازدواج واقعا پیدا میکنند ؟؟

الان بیست و دو سالمه تا الان خانواده یک بار هم اسم ازدواج و شوهر نیوردن و حتی یک خواستگار هم نداشتم پسرای شهر ما هم دیر ازدواج میکنند ! فقط دارم از تنهایی دیوانه میشم چشم و گوشم هم یکی دو سال پیش باز شده نیاز عاظفی و جنسی شدیدی هم دارم ولی  ....

فقط دلم گرفته وقتی میبینم اینجا سن هاشون رو برای ازدواج ، فکر میکنم من پیر دختر هستم تو سن بیست و دو سالگی ! فکر میکنم از شهرهای مذهبی هستید که زود شوهر میکنید ایا فقط من این فکرا به سرم زده که من چرا اصلا یکدونه خواستگار هم تو این سن نداشتم یا بقیه تون هم مثل منید یا اینکه همیشه از سن 18 تا بیست به فکر شوهر کردن بودید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)