سلام

با توجه به اختلاف نظری که مراجع درباره ی احکام بانوان دارن بهتر نیست مرجعی رو انتخاب کنیم که این احکامش راحت تر باشه؟ متاسفانه از سایت های دینی می پرسیدم میگن ملاک عدالت و اعلم بودنه. خب ما چطور تشخیص بدیم که یه مرجع عادل هست؟

یا مثلا میگن دو نفر بگن عادله ،بازم پیدا کردن دو نفر که بگن ی مرجع عادله راحته، بالاخره هر مرجعی تعدادی مقلد داره دیگه... من قبلا مرجعم آقای بهجت بود الان آقای سیستانی... ولی ته دلم دلشوره دارم... با خانمی که استاد اخلاقم بودن قبلا مشورت کردم می گفتن احکام آقای بهجت سخته، بعدا با مشکل مواجه میشی ...

به نظر خودمم احکام سخت باعث وسواس و سخت شدن زندگی میشه. از یه سایت معتبر پرسیدم گفتن بدون مرجع اعمالت قبول نیست، هر چه سریع تر مرجع انتخاب کن و به درخواست من گفتن مرجع خودشون آقای سیستانیه... منم ایشونو انتخاب کردم ...

این سوالا معمولا پاسخ دهنده ندارن... اگه شما هم جوابی ندید درک می کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)