با سلام خدمت همه دوستان عزیز

24 سالمه پسرم و میخواستم تجربم رو راجع به ترک خ.ا بهتون بگم شاید بدردتون بخوره و اگه خدایی نکرده گرفتار این بلا هستین درمان بشید .

من از روزی که برای ترک خ.ا اقدام کردم تصمیم قاطع گرفتم که به هیچ وجه فیلم و عکس های صحنه دار نبینم و تایم عبادتم رو بیشتر کنم و تنوع بدم نماز شب رو به برنامم اضافه کردم و هر وقتم خواستم اون کارا رو انجام بدم بخاطر عبادتم خجالتم میومد و برای همین سمتش نرفتم .

خدا رو شکر که تونستم ترکش کنم ، ان شاء الله دوستانی که گرفتار این بلا هستن هر چه زودتر درمان بشن.

الهم عجل لولیک الفرج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه)