سلام

من یه پسر ۲۳ ساله هستم که دو ساله با دختر داییم که دو سال ازم کوچیکتره عقد کردیم. شاید همین الان بگید تو که توی ۲۱ سالگی ازدواج کردی معلومه الان باید اینجا از مشکلاتت بنویسی.

ولی خب مشکل ما سنمون نیست. مشکل من اینه نمیدونم مشکلمون کجاست؟! الان دو سه ماهی هست که خانومم میگه باید از هم جدا بشیم. میگم آخه من معتادم ؟ دختر بازم ؟ چشم چرونم ؟ چیم ؟ میگه آره دیگه.

مشکل من همینه که شما فکر میکنید حتما باید یه چنین مشکلاتی وجود داشته باشه تا آدم از یکی خوشش نیاد! هر چی میگم مشکلم چیه یه چیزایی میگه که واقعا نمیدونم چی باید بکنم؟ میگه تو آدم جذابی نیستی. میگم چرا ؟ میگه والا نمیدونم. تو یه طور رفتار کردی که الان اینطور هستی توی نظرم...

در صورتی که من تو این مدت احترام تمام براش قائل بوده‌ام. هیچ وقت خودمو برتر از اون نمیدیدم. در هیچ موردی بهش زور نمیگفتم. در هیچ موردی اذیتش نمیکردم. توی درس، توی هر چیز کمکش میکردم. کاملا اون رو یه آدم مستقل، کاملا برابر با خودم میدونستم.

اگه میگفت فلان ظاهرت، فلان چیزت ایراد داره سعی میکردم درست کنم. هنوزم اگه بگه مشکل چیه تموم تلاشمو میکنم درستش کنم. با اینکه لاغرم ولی تیپ و قیافه‌م هم بد نیست.

من دانشجوی رشته حقوق یکی از دانشگاه‌های دولتی خیلی خوب هستم و درسخون و تمام تلاشمو دارم میکنم برای قضاوت یا وکالت قبول شم ولی خانومم دائما باهام بدرفتاری میکنه و چون به دلیل خانواده‌هامون نمیتونم به هیچ وجه طلاقش بدم (مادر خانومم ( زن داییم) سکته مغزی کرده و برادر خانومم هم به تازگی طلاق گرفته و اگه منم طلاق بگیرم میشه به قول معروف قوز بالای قوز) بسیار کلافه و سرخورده شدم.

یکی بیاد بهم بگه اشکال کار کجاست؟ آیا چنین مورد مشابهی کسی تا حالا داشته؟


بیشتر بخوانید ...

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه)