سلام

دو روز پیش بعد از کار رفتم دستشویی و ادرار کردم بعد که بلند شدم حس کردم هنوز مقداری ادرار دارم پس دوباره نشستم که ادرار کنم اما در کمال تعجب مقداری منی از آلتم خارج شد. اصلا تحریک نشده بودم و حتی موقع خروجش اون حسی رو که موقع ارضا شدن دارم رو نداشتم.
آیا مشکلی دارم؟ آیا میکنه دوباره اتفاق بیفته؟ چی کار کنم؟
روم نمیشه برم دکتر وقتش و ندارم . لطفا جوابمو بدید آقایونی که این اتفاق واستون افتاده یا خانم هایی که واسه بهشون یا شوهراشون این اتفاق افتاده بگن و راهنمایی کنن که مشکل چی بوده و چیکار باید کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
احکام دینی پسران و دختران (۵۷ مطلب مشابه)