سلام و عرض ادب خدمت دوستان

در این وبلاگ دیدم که قبلاً یکی از کاربران به گیاهخوار بودنش اشاره کرده بود، و هم چنین سؤالات مختلفی در رابطه با تغذیه و سلامتی مطرح شده، که به هر حال یکی از مهم ترین دغدغه ها و نیازهای انسان هست که خیلی کم بهش بها داده شده و متأسفانه با تبلیغات کاذب و باورهای اشتباه و خرافی در رابطه با تغذیه و سبک زندگی سالم، بشر که این همه هم ادعاش میشه و قراره اشرف مخلوقات باشه، بیش از هر موجود دیگه ای در مورد غذایی که باید بخوره سر در گُمه و قرن هاست که اسیر و گرفتار بیماری های جسمی و روانی مختلفه!

منم یکی از همین انسان ها بودم که با وجود اینکه از دوران بچگی خیلی چیزا رو در تغذیه و سلامتی رعایت می کردم، اما بازم سالم نبودم و بیماری ها و مشکلات و دردهای مختلف، من رو گرفتار کرده بود. بنابر این، شروع به مطالعه و تحقیق و کسب تجربه کردم و در این سال ها، درس ها و نکات ارزشمندی رو یاد گرفتم و پاسخ خیلی از سؤالاتی که در ذهنم بود رو تونستم پیدا کنم، و در تجربه هم تأثیرات اونچه که یاد گرفته بودم و به کار بردم رو دیدم...

این شد که تصمیم گرفتم به نشر دانش و انتشار تجربیاتم و اون چه که یاد گرفتم و برام مفید بود، و الآن که 5 ساله خودم گیاهخوار شدم و متوجه خیلی از اشتباهات خودم و دیگران شدم، تصمیم گرفتم بعد از مدت ها فعالیت در انجمن های مختلف و فضای مجازی و حقیقی، با همکاری یکی از دوستان که ایشون هم تجربه ی تغییر سبک زندگی رو داره و در این راستا تلاش های خیلی خوبی رو هم انجام دادن، یک مجموعه پادکست (فایل های صوتی) در رابطه با گفت‌و‌گو پیرامون تغییر تغذیه و سبک زندگی تهیه و منتشر کنیم که این کار از کانال تلگرام شروع شد و در شبکه های احتماعی دیگه هم منتشر شد، هزاران نفر این فایل ها رو دانلود کردن و گوش کردن و خوشبختانه بازخوردهای خوبی ار کاربران عزیز گرفتیم که ما رو برای ادامه ی مسیر و ادامه ی این کار، دلگرم‌تر می کرد.

به همین خاطر، بالأخره یه وبلاگ اختصاصی هم برای این مجموعه پادکست ها و بحث و گفتگوی بیشتر با شنوندگان و کاربران در فضای مجازی ایجاد کردم، و همه فایل ها و توضیحات به طور مختصر در این وبلاگ قرار گرفته که عزیزان بتونن به راحتی و در سریع ترین زمان، به فایل ها و اطلاعات دسترسی داشته باشن.

بنابر این در اینجا هم هدفم از معرفی این وبلاگ فقط و فقط اطلاع رسانی هست برای علاقمندان و کسانی که دوست دارن با این سبک زندگی هم آشنا بشن و اطلاعاتشون رو بالا ببرن برای تصمیم گیری و تغییر سبک زندگی خودشون.

از شما کاربر و خواننده ی گرامی دعوت میشه در صورت تمایل، وبلاگ خوردارِ نیک رو ببینید:
http://khordarenik.blog.ir

منتظر نظرات و پیشنهادات خوبتون هستیم...

با سپاس و آرزوی تندرستی برای همه‌ی عزیزان

ارادتمند

معین قهرمانی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)