سلام

یه سوال از دوستای خوبم دارم. دختری هستم که حجابم رو رعایت میکنم و مواظب روابطم با آقایون هستم .  به تازگی در جایی مشغول به کار شدم که در یک اتاق با همکار خانم و آقایی هستیم.

همکار آقا هم فردی هستند که اعتقادات دینی رو دارن و تا حدودی نوع روابط رو رعایت میکنند. ایشون متاهل هستند و خانوادشون رو هم خیلی دوست دارن.

ولی به تازگی در تلگرام برای من پیام های تصویری و یا ادبی میفرستن که باعث تعجب من شد. البته مضمون بدی نداشتن. از هر کی پرسیدم آیا من هم در پاسخ به پیام هاشون چیزی بفرستم همه گفتن نه کار درستی نیست شاید با همسرشون دچار مشکل بشن و یا برای خودت بد بشه. من هم گوش کردم.

میخواستم بدونم آیا کار درستی کردم؟


مرتبط :

چرا بعضی از آقایون نمی تونن رابطه اجتماعی دوستانه رو با خانم ها ادامه بدن

نحوه برخورد با نگاه های هیز همکار

ناراحتی از رابطه همکاری و برادرانه پسر مورد علاقم با یه دختر دیگه

نوع برخورد دختر مورد علاقه م با همکارانش آزارم میده

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

می خوام برای همکار مَردَم برج زهر مار بشم

حس میکنم شوهرم در محل کارش با همکارای خانم راحته

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

حدود روابط با همکاران آقا چقدر باید باشه ؟

همکارم در محیط اداری سعی داره بیشتر باهام باشه

به استاد یا همکار جنس مخالف وابسته ی عاطفی میشم

چرا در برخی ارگان ها همکاران زن و مرد این قدر با هم راحت هستند ؟!

چکار کنم شوهرم از همکار خانمش فاصله بگیره ؟

عوامل عصبانیت و خوشحال شدن همکاران آقا


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)