سلام
محل  زندگیمون  شده  مشکلمون 
سلام  من  یه ساله  عقد کردم  و از زندگیم  نسبتا راضیم. همسرم  زیر 30  ساله  و منم تازه دانشگاه  دولتی  شهر خودمون  قبول شدم.
شوهرم  شغلش جوریه  که  یه ماه  سرکار در شهر دوری  هستن و 15  روز با من هستند. البته امکانش هست که مثلا 5 روز دور باشن و 3  روز خونه باشن.
مشکلمون اینه که همسرم میگه باید دانشگاهو ول کنی بیای با من زندگی کنی من واقعا خیلی تلاش کردم برای دانشگاهم  و نمی تونم .
البته مشکلی هم برای زندگی تو غربت ندارم و آلانم  دوری و دلتنگی اذیتم میکنه ولی ایشون میگن شما ترسو و خودخواهی و من نمیتونم ازت دور باشم و دلیلشون برای  اینکه من برم پیششون اینکه من کمتر اذیت شم.
حرفشونو قبول دارم  یه ماه بدون همسر برای زن جوونی مثل من سخته ولی دانشگاه رو چیکار کنم؟
راهنمایی کنید دوستان

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)