سلام

آیا لباس عروس برای سایز سینه های کوچک هم پیدا میشه؟

دختری هستم 20 ساله که شش ماهه عقد کردم و اواسط بهمن امسال مراسم عروسی ام هست... من از الان تا بهمن ماه استرس دارم. چون سایز سینه ام کوچک هست. و از طرفی هم همسرم این استرس رو تو جونم انداخته ... و تا حالا نرفتم داخل مزون لباس عروس تا اطلاع پیدا کنم و از طرفی هم با وضعی که لباس عروس ها دارن من موندم ببینم بهم میخورند یا نه ؟ یا باید لباس عروس بدوزم ؟
ممنون میشم خانمای سایت راهنماییم بکنند.


مرتبط:

سوال در مورد دستگاه بادکش یا همون وکیوم سینه

سینه هام اصلا رشد نکرده

خواستگاری از دختری که لاغر اندامه و سینه های کوچکی داره

برای افزایش سایز سینه دختران گیاه دارویی وجود داره ؟

آیا سینه بند مجیک در بزرگ تر کردن سینه ها موثره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه)