با سلام ...
پسری هستم 24 ساله
با دختری سال دوم دانشگاه آشنا شدم ( بهش پیشنهاد آشنایی واسه ازدواج دادم و 5 6 ماه قبلش علاقه بهش ایجاد شده بود ) تو این 4 سالی که باهم بودیم همیشه رابطمون رو به صمیمیت بوده و هم واسه ازدواجمون هم برنامه ریزی کردیم هم رو شناخت همدیگه تمرکز کردبم ...
روزهای سختی رو گذروندیم به خاطر کنکور ارشد 1 سال شد که ماه به ماه همو میدیدم ولی بازم صمیمیتمون بیشتر شد ... تا این که چند روز پیش بهم گفته بیام تلگرام کارم داره و به ترتیب با عصبانیت این موضوعاتو مطرح کرده ( البته میدونم که آخر ماه زمان عادات ماهانش هست ) :
1- چرا گفتم دکتر تغذیه برو نرفتی ؟؟ ( چندین بار این مساله رو گفته ولی متاسفانه یکم گرفتاری و یکم تنبلی باعث شده نرم - یکم لاغرم )
2- تا یکم چاق نشی فکر خواستگاری رو از ذهنت بیرون کن حداقل 1 سال وقت میبره
3- ( 2 3 ساعت بعد) ... کلی جر و بحت که نمیخوام باهات بحرفم
4 - ساعت 2 نصفه شب --- پیام داده من کس دیگه رو دوس دارم خدافظ
البته لازمه بگم که روزای قبلش هیچ مساله خاصی نبود به جز یکم بحث که تحصیلات مامان تو و مامان من به هم نمیخوره ( مامان من ابتدایی - مامان اون دیپلم ) و حرف هم کفو اینا رو زد که فک کنم با یکم بحث خودشم فهمید این مسائل زیاد مهم نیست .
و یه مورد این که چن رو پیش من گفتم مدرک دانشگاهم و معافیتم دستمه میرم دنبال کار همزمان میام خواستگاریت 4 5 ماه دیگه که مخالفت میکرد (تازه مثلا قراره 5 6 ماه هم نامزد بشیم ) میگفت اول باید بدونم کارت چیه بعدا ! میگفتم بسه 4 سال انتظار میگفت میدونم ولی اول کار باید مشخص بشه .
و مورد آخر این که با سوال پیچ کردنش تقریبا میدونم از رو عصبانیت و ناراحتی گفته کس دیگه رو دوس دارم ولی این چند روزه که من باهاش سعی کردم بحرفم دلیل ناراحتیشو و این رفتارها رو بدونم بهم میگه من هیچیم نیست من کس دیگه رو دوس دارم ! البته عشق من لجباز هستن و تو این جور جر رو بحثا شدیدا لج میکنن !
راهنماییم کنید لطفا می ترسم رابطمون که داره این روزا به خواستگاری اینا نزدیک میشه بهم بخوره ( ببخشید که طولانی شد )

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)