سلام و خسته نباشید

من جوان 22 ساله ای از تهران هستم که می خوام برم تو کار ازاد و درامد خوبی رو کسب کنم.
سوال اولی که از شما داشتم اینه که ایا تو این سن میشه کار یاد گرفت ؟ اینم بگم که من فراگیریم بد نیست یعنی اگر از کاری خوشم بیاد زود توش راه میوفتم .

من از شغل های کارگاهی و تولیدی خوشم میاد مثل تراشکاری کابینت سازی یا نجاری مبل سازی استیل و از این دسته کارها . تو لباس فروشی و یا سوپر مارکت هم میتونم کار کنم ولی بیشتر از کارگاه خوشم میاد بعضیا آرایشگری رو پیشنهاد میکنن که واقعا کار خوب و تمیزیه ولی من زیاد خوشم نمیاد.

خیلی ها هم میگن مبل سازی کار پر درآمدیه من میتونم با وام و یه مقدار قرض و قوله یه کاری رو راه بندازم می خواستم از شما سوال کنم از میونه این کارهایی که گفتم شما کدومش رو پیشنهاد میکنید و یا در اطرافیانتون و دوست آشنا ها کسانی بودن که با این کار ها درآمد خوبی به دست آورده باشن ؟

به نظرتون برم آموزشگاه های فنی و حرفه ای کار یاد بگیرم یا برم تو بازار ؟

ممنون.


پیشنهاد:

چند سوال در مورد کلاس های سازمان فنی و حرفه ای

تصمیم گرفتم یه کار فنی یاد بگیرم، چه پیشنهادی دارید؟

در فنی و حرفه ای چه رشته های دخترانه ای برای کار در خونه وجود داره؟

یه جوون کارهای فنی روزمره رو کجا باید یاد بگیره؟

از مدارک فنی و حرفه ای چه استفاده هایی میشه کرد؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)