سلام

1_ از دوستان کسی هست که تجربه ی تزریق بوتاکس داشته باشه؟ ممکنه تجربتونو بگید ؟

2_ عوارضی براتون داشته ؟

3_ سوال مهمم اینه که لطف کنید توی استان کرمانشاه دکتر پوستی که کار تزریق بوتاکسش خوب باشه و خودتون یا نزدیکانتون کار تزریق رو نزد ایشون انجام داده باشید رو معرفی کنید ...

خط اخم شدیدی پیدا کردم .

4_یه تزریق خوب ترجیحا نورونوکس هزینه ش چقدره ؟

مرتبط:

ترفند اون هایی که پوستی صاف، شفاف و روشن دارن چیه؟

دلم یه پوست یه رنگ و یه دست میخواد که بی آرایش زندگیم رو بکنم

آیا دو رنگی پوست بدن دختر مورد علاقه تون براتون مهمه؟

ازدواج با دختری که بیماری پوستی نادر به نام ماکولار آمیلوئیدوز داره

با اونایی که صورتشون زشته چه رفتاری دارید ؟

دخترم و مادرزادی توی صورتم ماه گرفتگی دارم

تجربیات شما در مورد رفع لکه های قهوه ای روی صورت

تجربیات شما در مورد رفع تیرگی بدن و برداشتن خال صورت

من دخترى نازیبا (زشت) هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)