سلام به همه ی دوستان خانواده برتر

من یه دختر 20 ساله ام که علاقه ی زیادی به ازدواج دارم اما یه خانواده ی به شددددتت سخت گیر دارم. هر خواستگاری که برام میاد اولین سوالشون اینه که اصلیتشون کجاییه ؟

هیچ جای دیگه به جز شهر خودشونم قبول ندارن یعنی در واقع میگن همه یدن ما خوبیم میگن ادم با همشهریه خودش بیشتر میتونه کنار بیاد. فامیلم که ابداااااا قبول ندارن و همه رو رد کردن.

حالا خواستگارایی که برا من میان همشون ساکن شهر خودمونن اما خوب اصالتشون بر میگرده به شهر های دیگه. علاوه بر پدرو مادر به شدت سخت گیرم مادربزرگه سخت گیرتری هم دارم. به خدا نمیدونم چیکار کنم مطمئنم که یه اصالتشونم اگه گیر ندن سر مساله بعدی مشکل تراشی میکنن و ایراد میگیرن...

الان یه مورد خیلی خوب اومده خواستگاری که همون اول با فهمیدن شهر پدریشون مخالفت کردن!! مطمئنم اگه اینجوری پیش بریم من نمیتونم ازدواج کنم.. تو رو خدا بگین چه برخوردی داشته باشم من با مادرم که صحبت میکنم میفهمونم بهش که من مشکلی ندارم بذارین بیان ببینم چه جورین بعد رد کنین .

اما برای مادرم نظر پدرم و مادر بزرگم خیییلیی مهم تره برای همین توجهی به خواسته ی من نمیکنه... ممنون میشم اگه کمکم کنید که چه برخوردی باید داشته باشم باهاشون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)