سلام
شما چطوری عشق و محبتتون رو در حضور فرزندان به همسرتون ابراز می کنید بدون اینکه تاثیر منفی بر روی آنها داشته باشد ؟ مثلا من دوست دارم وقتی وارد خونه میشم دست و صورت و پیشونی خانمم رو ببوسم و یا حتی وقتی دور همیم و یا در حین انجام کارهای منزل صورت خانمم رو ببوسم لطفا تجربه هایی که در این زمینه دارید رو بیان بفرمایید در پایان قسمتی از گفتگو با خانم شهلا غیاثوند همسر شهید ایوب بلندی رو میذارم ؛

با آرزوی سلامتی برای شما و تشکر از وقتی که میذارین

شهلا غیاثوند همسر شهید ایوب بلندی :

آقا جان اسم مامان رو اسم مامان ربابه است  ربابه صدا نمی کرد ایشون رو طلا صدا می کردش یادمه از خونه می خواست بره بیرون همیشه ماها رو ردیف می کردش و پیشونی ماها رو می بوسید اون وسط وسطا پیشونی مامانم رو می بوسید یادمه یکدفعه مثلا یادش که رفته بود رفت توی کوچه ما دنبالش آقاجان آقاجان تو مامانو ماچ نکردی برگرد گفت آبروی منو شماها بردید ...

شهید ایوب بلندی به روایت همسرش از سایت راسخون


مرتبط :

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)