سلام خدمت همه دوستان خانواده برتری

بی مقدمه میرم سر اصل مطلب

من یه پسر 22 ساله هستم که بخاطر تنبلی هام کمی از زندگیم عقب موندم و الان تمسخر و حرف های دیگران منو عذاب میده،چون دیپلم ندارم، شغلی ندارم ... اما سرکار میرم اونم کارگری .

اما من به یک زندگی معمولی با حقوق بخور نمیر قانع نمیشم دوست دارم پیشرفت کنم و اطرافیانم کمک کنم .

نمیدونم از کجا شروع کنم؟ واقعا نقطه شروعی نمیبینم! سردرگمم !اصلا نمیدونم برم دنبال چه کاری کجا پیش کی ؟ ایا اون کار میتونه قابل پیشرفت باشه؟

میخوام درس بخونم کار کنم برم دانشگاه تو کارم بتونم پیشرفت کنم اما نقطه شروع کجاست ؟ چیکار کنم افراد کمتری تو زندگیم دخالت کنن؟

من فقط نمیتونم تصمیم بگیرم چیکار کنم... سرکار میرم حقومم بالای یک میلیون اما کارگریه!
چند سال تو مدرسه همش شاگرد اول کلاس بودم ولی الان دیپلم هم ندارم یه فن و حرفه ای هم ندارم اصلا هیچی ندارم .

ممنون میشم منو کمک کنید،راهنمایی کنید منم تنها کاری که ازم بر میاد دعاتون میکنم.

تشکر از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)