سلام
من یه دختر ١٨ ساله ام تا حالا با هیچ پسری دوست نبودم ولی خونوادم بهم اعتماد ندارن دیگه دارم دیوونه میشم .
همیشه چکم میکنن خیلی بهم گیر میدن تیکه میندازن احساس میکنن چند تا دوس پسر دارم . قبلنا فقط مامانم و داداشم از این حرفا میزدن ولی الان دیگه کل خونه بهم بی اعتماد شدن از بس اون دو تا راجبم حرف بد زدن .
بخدا دارم روانی میشم حالم از خودم بهم میخوره همه به چشم ی ... نگام میکنن از این ناراحتم که من انقدر رعایت میکنم و اونا اینجوری راجبم فکر میکنن .
بخدا حتی عاشق یکی شده بودم ولی حتی به خودم جرات ندادم باهاش حرف بزنم نذاشتم بفهمه با اینکه خیلی راحت میتونستم با طرف دوست بشم .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)