سلام
عیدتون مبارک هموطنای گل
اگر خدا بخواد تا یک هفته بعد دارم عقد میکنم. بیست و شش سالمه، پنج سال پیش تجربه ازدواج داشتم و جدا شدم، الان دارم با موردی ازدواج میکنم که مجرد هستن، دلیل پذیرفتن ایشون بیشتر پاکی و صداقتشون بوده.
فقط یه سوالی دارم ایشون فعلا خیلی از نظر اقتصادی اوضاع خوبی ندارن، کار دارن ولی حقوقشون خیلی نیست در حد کارگری.
حالا من نمیخوام خیلی بهشون سخت بگیرم از نظر مالی و خرید ولی نمیخوام جوری باشه که عادت کنن به کم خرج کردن، چون دقیقا یکی از دوستانم اینجوری شده الان همسرش اصلا درک نمیکنه که همسرش مثلا طلا میخواد، با اینکه وضعش خوب شده ولی عادت کرده.
من چون به ایشون علاقه دارم دوست ندارم تحت فشار بذارمشون ولی نمیخوام که عادت کنن به این روال.
باید چجوری رفتار کنم؟
برام خیلی دعا کنید، تو سختی زیادی نجابتمو حفظ کردم و پامو کج نداشتم فقط تو نوجوونی تو چارچوب حلال خدا زن یکی شدم که نباید میشدم.
خیلی به دعاتون محتاجم، دعا کنید همسر خوب و کاملی برای همسرم باشم جوری که ازدواج گذشته ام به چشمشون نیاد.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)