سلام دوستان

من یه دختر 26 ساله هستم. دانشجوی دکترا و همه حسنات رو یکجا دارم. هه هه !!! مشکلم اینه که اخیرا متوجه شدم که به برخی غذاها آلرژی دارم. مثل پروتئینی موجود در گندم به اسم گلوتن. اسم بیماریم سلیاک هست.

بهش میگن عدم جذب غذا توسط روده کوچک. مجبورم بیشتر غذاها مثل نان و شیرینی و این جور چیز ها رو خودم با آردهای مخصوص درست کنم. از خیلی از دارو ها نمیتونم استفاده کنم و خلاصه سبک زندگیم با بقیه فرق کرده. اوائل برام خیلی سخت بود ولی وقتی دیدم چاره ای نیست پذیرفتم. این موضوع تا آخر عمر ادامه داره.

حالا سوال من:
من با این مسئله کنار اومدم، منتهی برای ازدواج دچار تشویش فراوان شدم. خانواده م میگن این مسئله چیزی نیست که بخوای به خواستگارات بگی. ولی خودم میخوام بگم.

میخوام بدونم از بین برادران سایت کسی هست که این موضوع رو بپذیره؟ با این مسئله کنار بیاد. من الان تنها نقطه ضعفم این مسئله بیماریم هست وگرنه هیچ مشکلی از هیچ بابتی الحمدالله ندارم.

برای دلداری به خودم میگم گل بی خار خداست و این داستانا ولی نمیدونم اقایون با این مسئله کنار میان؟

به فرض مثال من نمیتونم باهاشون بیام فست فود بخورم و از بین غذاهای رستوران چند تا خوراک مخصوص میتونم سفارش بدم.

4 روز دیگه شوهرم نمیره دنبال یه زنی که بتونه باهاش بیاد بیرون به فرض بره بستنی سنتی یا فست فود بخوره؟

ممنون میشم با نهایت وجدان پاسخگو باشید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)