همگی سلام

یه موضوعی هست که چند هفته اییه که درگیر شم . من از یه پسری خوشم اومده که تا اونجایی که تحقیقات کردم خیلی آقاس . به یکی از دوستام در این مورد حرف زدم دوستم این آقا رو میشناسه اونم گفت تو خودت باید بری یه جوری بهش بفهمونی منم گفتم من تا حالا با هیچ پسری دوست نبودم و هیچی از اینجور چیزا بلد نیستم .

اونم که وقت ازدواج کردنشه بهتره یکی این وسط نقش معرف رو بازی کنه . دوستم میگه من میرم برات یه جوری درست میکنم اما الان دو هفته اس که هنوز نرفته . میگه نمیدونم چه جوری بگم که بد نباشه. خانم ها و آقایون یه راه خوب که من این وسط ضایع نشم پیشنهاد بدین. با تشکر 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
واسطه گری برای ازدواج (۵۰ مطلب مشابه)