سلام
می دونم که میگن اگه گناهی کردی اعلام نکن که برای دیگران هم قبح گناه ریخته بشه . می دونم به قول مولونا «صد بار اگر توبه شکستی بازآ» ، به علاوه نامرد و رذل و بدجنس، بدبخت، اوج خودخواه، می دونم تمام اینا هم هستم .  شاید صفت های بد دیگه هم دارم. لعنت به من، هیچ بهونه ای هم ندارم که این طوری نباشم .
یعنی نمی تونم بگم نامردی دیدم و نامرد شدم چون که ندیدم ، بد بودن تو شرایطی که همیشه خوب بوده بیشتر عذاب آوره ، هزار بار توبه شکستم، که ای کاش فقط توبه شکسته بودم، دل مادرم، عزیزترین کسم توی دنیا با هر بار شکستن توبه من شکست، مستحق جهنم ام، دیگه فایده نداره توبه کنم . چون هر دفعه نسبت به دفعه قبل پرروتر می شم . نمی تونی فکرشو کنی سرم انداختم زیر . مامانم گفت توی چشام نگاه کن و بگو این کار رو نکردی ، توی چشاش نگاه کردم و دروغ گفتم .
می دونم فهمید دارم دروغ می گم این بیشتر آزارم میده ، الانم توی اتاقم نشستم دارم گریه می کنم ، واقعا بیچاره ام ، می خوام خوب باشم ولی فقط می خوام، در حد شعار، یه طوری اینا رو نوشتم انگار بچه دبیرستانی ام ، ولی نه دیگه بزرگ شدم .
اولین باری که دل مامانم شکست آره بچه دبیرستانی بودم سال آخر ، و تا الان که 6 7 سال می گذره بازم ، آه بهتره بمیرم .
چون من می دونم دارم کار نادرستی انجام می دم ولی توی موقعیتش که قرار می گیرم فقط خودم رو گول می زنم . توی دعای مکارم اخلاق نوشته خدایا اگه دیدی عمرم چراگاه شیطان شد ازم باقی عمرم رو بگیر. الان من مستحق همینم .
 ناشکر نیستم ولی اون عذابی که باید تحمل کنم اون شرم و خجالتی که اگه اون دنیا دیگران بفهمند من چی کار کردم، همین الان هم هستن کسایی که می دونن ،  آخه چرا این جوریم؟ ذاتم خراب نیس، مامانم و بابام و .. آدمای خوبین!
این رو قبلاً شنیده بودم می گفتن توی عالم ذر، زندگی این دنیات رو بت نشون می دن، خودت قبول می کنی بیای زندگی کنی، یعنی واقعاٌ این طوری بوده؟!
چه طوری من می تونم این قدر بد باشم؟ شرمم میاد زندگی کنم. توی چشای مامانم نگاه کنم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)