سلام

میخواستم نظرتونو درباره عقایدم بدونم مخصوصا اقایون محترم

من یه دختر خانم ۱۷-۱۸ ساله هستم که بر این باورم یه خانم قبل از اینکه موقعیت شغلی مناسبی داشته باشه باید مادر و همسر خوبی باشه .

من این دو تا رو با هم اصلا تو خودم نمی بینم دلم میخواد درس بخونم و تا برم دانشگاه اما نه بخاطر کار کردنو مدرک میخوام بتونم بهتر تو اجتماع حاضر شم تا بتونم بهتر فرزندانمو تربیت کنم و همسرداری کنم .

شاید بگید بابا مگه چند سالته عینه مادر بزرگا صحبت میکنی  اما من تو سنی ام که باید مسیر زندگیمو تعیین کنم و محل زندگی من این سن دقیقا سن ازدواجه دختره و من هم باید یکی از این روزا به خواست خدا ازدواج کنم .

من دلم میخواد تمام فکرمو دغدغه زندگیم بشه خانواده ام توی قرانم خیلی به این موضوع تاکید کرده . میخوام بدونم شما اقایون محترم ترجیح میدید خانومتون بیشتر کمک خرج زندگیتون باشه یا اینکه بشینه بچه داری کنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)