با سلام

دیدید آدمها توی زندگی میرسند به یه جایی که درمونده میشن همه چیز توی هم پیچ میخوره یه کوه از مشکلات یه دفعه میریزه رو سرشون حتی با خدا هم جنگ و جدال میکنند که چرا؟ چرا من باید اینقدر بدبخت باشم ؟

من هم چند روز پیش همین اتفاق برام افتاد از خدا گله کردم و گفتم باهات قهرم دیگه هیچ وقت صدات نمیکنم و حتی نماز هم نمیخونم به شب نکشیده مثل چی پشیمون شدم نمیدونم تو این مواقع آدما چیکار میکنن چطوری این مرحله سخت زندگی رو پشت سر میذارن من که همیشه نمازم اول وقته روزه هام قضا نمیشه چرا اینجور وقت ها کم میارم ؟

چرا نمیتونم به خودم بقبولونم که خدای روزهای شاد خدای روزهای سختی هم هست ؟ چیکار کنم یعنی ایمانم ضعیفه اینجور وقتها چرا صبرم کم میشه ؟ چطوری صبور باشم ؟

خواهشن کمکم کنید


مرتبط:

چه جوری آدم صبوری باشیم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)