سلام

دختری هستم 25 ساله که پسری 27 ساله حدود 3 سالی میشه که با هم در ارتباط هستیم و خانواده هامونم در جریانن، به خواستگاریم اومده.

ایشون رو دوست دارم و فکر می‌کنم مورد مناسبی برای ازدواج هست اما تقریبا دو ماه پیش بهم گفت که پدرش چندین سال پیش، یه خانمی رو عقد کردن بدون اطلاع خانواده و طلاقش هم ندادن هنوز.

ولی زندگی خودشون هنوز پابرجاست و مادرش به دلایلی از پدرش جدا نشدن. دوست و آشناهاشونم فکر میکنن این قضیه پدرشون حل شده و اون خانم دیگه توی زندگیشون نیست.

بخاطر همین از منم خواست که در مورد پدرش به خانوادم چیزی نگم، چون قضیه تموم شده و کسی چیزی نمیدونه.

الان من نگرانم،یکی بخاطر پنهان کردن این قضیه و دیگری بخاطر اینکه میترسم این پسر هم کار پدرشو تکرار کنه. به نظرتون باید چیکار کنم؟

پیشاپیش ممنون از راهنمایی هاتون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)