با سلام و عرض ادب

خانومی هستم 19 ساله. چند ماهه عقدم ، خوشبختانه هیچ مشکلی نداریم و اخلاق و ... همه چی مون بهم میخوره . تنها مشکل ما فراموش نکردن همسرم از گذشته است و بخصوص گذشته من قبل ایشون . چرا که من همه چیه زندگیم رو گفتم بهشون .

خوبیم ... میگیم میخندیم یهو یه چیز میشه ایشون به یادش میوفته و همه چیز بهم میریزه . بهترین دوران و لحظه های زندگیمون تبدیل میشه به تلخ ترین ... .

بنده هر چی با ایشون صحبت میکنم میگم الان زن توام و اروم میشه اما باز با کوچکترین اتفاق بیادش میوفته و ... .

و اینم اضافه کنم من براش چیزی کم نذاشتم از هر لحاظ زن خوبی ام براش . تو رو خدا یه راه حل بگید بهم . ما هردو زندگیمونو دوست داریم . چی بگم که دیگه فکر نکنه و گذشته رو فراموش کنه؟ چه جوری رفتار کنم  باهاش اون موقع که داره به گذشته ها فکر میکنه ؟

ممنونتون میشم پاسخ بدید


مرتبط:

دختری که دوستش داشتم، بعد از ازدواجش منو از بلاک خارج کرده

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

شوهرم با یکی از دوست دخترهای قبلیش تماس تلفنی و پیامکی داره

دوست دختر سابق شوهرم دست بردار نیست

به شوهرم گفتم قبلا با چند نفر بودم، الان بهم اعتماد نداره

نمی تونم به شوهرم اعتماد کنم، چون تا قبل از ازدواج به یه دختر دوست بوده

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز در فکر دوست پسرم هستم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)