11 آبان 95 :

سلام

نشد که بشه نمیدونم چرا ، ولی خوب کسی می خواستن که از حق و حقوقش هیچی ندونه جالبش اینه که منم هیچی نمیدونستم و اون چیزی که گفتم هم هر آدم نیمه عاقلی میدونه ازم پرسیدن روز مصاحبه ر ا می گم ازم پرسیدن از حق و حقوق کارگر چی میدونی ؟

خوب من گفتم این که اداره کاری حقوقش انقدره و آخر سال بهش عیدی و پاداش میدن همین والا مثلا انتظار داشتن من چی بگم ؟ حالا خواستم از نوشتن این پست این بود که اولا در جریان باشن اونایی که می گفتن خوشبحالت کار پیدا کردی که نه نشد دوما من الان هفت ماهه که بیکارم به نظر شما چیکار کنم که برم سر کار من دسترسی به نیازمندیها و کاریابی داشتم و اقدام کردم تو نیازمندیها که هر چی میرم مصاحبه از من بهترهست نمیشه و کاریابی هر جایی را معرفی می کنه برای کار تابلویی نداره شما بودین به عنوان ی خانم می رفتین تو شرکتی که هیچ تابلویی دم شرکتش نزده تازه شکل منزل مسکونیم داره به کاریابی میگم میگه شما خیلی حساسی به نظر شما دیگه از کجا می شه کار پیدا کرد واقعا نمیدونم دیگه موندم راهنماییم کنید ممنون می شم


28 شهریور 95 :

سلام خسته نباشید

یه سوالی داشتم ممنون می شم که اگه اطلاعاتی در این زمینه دارید بگین.

راستش از آقایون و خانم هایی که استخدام شرکتی هستند و یا از نزدیکانشون استخدام شرکتی هستند بگین استخدام شرکتی در یک دانشگاه دولتی شدند خوبه یا نه .

گفته 1200000 حقوق می دهند و بعد بیشتر می شه ولی من گفتم از اونایی که خودشون شرکتی بودند بپرسم بهتره .

خواهشا اگه اطلاعات دارید بگین من آخه الان بیکارم ولی خوب فکرمی کنم در مورد حقوق و بیمه مشکل دارند در مورد  شرکتی ها سرچ که کردم دیدم تو نظرات همه نالیدن نمیدونم حالا که بیکارم این ریسک بکنم برم یا نه خوبه ممنون میشم راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)