سلام

پسری هستم 19 ساله که امسال میخواسم وارد دانشگاه بشم و تو یه خانواده متوسط از نظر همه چی زندگی میکنم.

حدود 2 ساله که دچار یه نوع توهم شدم ... همش تصویر سازی میکنم ... تصویر سازی این که من یک همسر دارم و با اون در طول روز زندگی میکنم ... موقع خواب باهاش حرف میزنم و بغلش میکنم ... نمیدونم چمه؟

خیلی وقتا سعی کردم که این کار رو نکنم نرم توی توهم ولی وقتی این کار رو میکنم آروم میشم و حس خوبی بهم دست میده ...

سوال اولم این که این کار از نظر شما دوستان اشتباهه یا نه ؟ اگر این طور هست من به یه روانپزشک احتیاج دارم یا نه ؟ خودم میتونم کنترلش کنم؟ این کار چه صدمه هایی میتونه بهم بزنه ؟

ممنون میشم از دوستان کمکم کنن ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)