سلام خسته نباشید
ببخشید یه موضوعیه که چند وقته ذهنمو درگیر کرده بخاطر همین اومدم اینجا مطرحش کنم تا هم آقای نجفی هم خانوم و آقایونی که هم متاهلن هم مجرد نظرشونو بگن
خواهش میکنم به شوخی نگیرین آخه برای من مهمه
من شاید تا چندماه دیگه ازدواج کنم یه سوال در مورد زندگی مشترک برام پیش اومده!!
من تو خونواده ای بزرگ شدم که مادرم شاید راحت ترین عضو اون خونه باشه،ینی تنها کاری که انجام میده غذا درست کردنه و بقیه کارای خونه رو من و برادرم و پدرم انجام میدیم
مادرم همیشه میگه برای چی اینهمه کار کنم یا بخوام دسر مختلف و ترشی و مربا درست کنم یا غذای جدید بپزم یا دکور خونه رو عوض کنم!من همینجوری که دارم زندگی میکنم راحتم!برای چی خودمو از کار بندازم
وقتی اینجوری میگه من واقعا ناراحت میشم و تو دلم میگم ینی ما براش ارزشی نداریم که حداقل بخواد بخاطر دل ما اینکارو انجام بده؟
همیشه بهم میگه توام از اول زندگیت نمیخواد خودتو بکشی برای کار خونه چون آخرش از کار میفتی و کسی قدر نمیدونه و فقط باعث میشه که از اول زندگی توقع شوهرت بره بالا و وقتی که سنی ازت گذشت و از کار افتاده شدی بازم ازت توقع دارن که مثل روز اول کار کنی اون موقست که پشیمون میشی از اینکه چرا جوونیتو گذاشتی پای این کارا،برای خودت زندگی کن
یه مسئله دیگه هم که هست اینه که مادرم میگه اگه بری سرکار و دستت تو جیب خودت باشه و تا حدودی استقلال مالی داشته باشی خوبه ولی من دوس دارم وقتی ازدواج کردم بیشترین وقتمو تو خونه بزارم!به کارای خونه برسم!غذا درست کنم...
حالا سوال من اینه...
پس معنی زندگی مشترک چیه؟وظیفه یه زن تو خونه و تو زندگی مشترک چیه؟
شما آقایون!دوست دارین زنتون چجوری باشه؟اینکه فقط یه غذا براتون درست کنه و نیاز جنسیتونو برطرف کنه کافیه؟یا نه..دوست دارین بعضی روزا یه غذای جدید که تاحالا ندیدین جلوتون بزاره!یا بعضی وقتا دسرهای مختلف درست کنه!
آقایون شما چجوری هستین؟دوست دارید زنتون همیشه جوری باشه که به شما نیاز داره؟دوس دارین وقتی میخواد بره خرید از شما پول بگیره و بدونید که خانومتون به شما نیاز داره مثلا درمسئله مالی و بخاطر شما زندگی میکنه یا برعکس خانومایی که مستقل تر هستن و اگه به مشکلی برخوردن دستشون تو جیب خودشونه رو بیشتر دوس دارین؟


مرتبط:

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)