سلام

شاید شما هم جدیدا عکس ها یا کلیپ هایی را مشاهده کرده باشید که در آن صحنه های احساسی با چاشنی برهنگی یا ... نمایش داده می شوند . ممکن است که خواسته باشید لب به اعتراض باز کنید ولی از ترس متهم شدن به بدبینی ، کم ظرفیتی ، غرق در افکار جنسی بودن و ... ترجیح داده اید که سکوت پیشه کنید .

مطمئنا اگر آن سکانس های به اصطلاح احساسی را از آن برهنگی ها جدا کنند ، افراد مذهبی ترجیح می دهند از دیدن آن صحنه ها چشم پوشی کنند ولی وقتی در کنار نمایش صحنه های احساسی قرار می گیرند ، منتشر کننده آن عکس ها یا فیلم ها به نظر می رسد این طور می خواهد القاء کند که صحنه های احساسی بر صحنه های برهنگی غلبه دارد . بنابراین کسی آن کلیپ ها را می بیند به برهنگی های موجود در آن کلیپ ها توجه نمی کند .

انتشار چنین کلیپ هایی با همین استدلال حتی در سایت آپارات هم انگار مجاز شمرده شده و یا این که به همان دلایل ذکر شده کسی جرات مخالفت کردن را به خودش نمی دهد .

در این جا یک نکته فراموش شده ، آن هم این که با تکرار دیدن چنین کلیپ هایی ، کم کم صحنه های احساسی کم رنگ شده و برهنگی ها خودنمایی می کنند . حالا هر چه سن بیننده کمتر باشد جنبه منفی قضیه سریع تر خودنمایی می کند .

بنابراین پیشنهاد می کنم از انتشار چنین کلیپ ها و عکس هایی خودداری بفرمائید . نگذارید با حرف های روشنفکرانه ، شما را وادار به سکوت و تسلیم کنند .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جنگ نرم ( آتش به اختیار ) (۶۲ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)