سلام

من برای ازدواج ، موقتا با یه آقا پسری که مجرد بود اشنا شدم ..وسطای صحبت یادم افتاد که نمیخوام وابستگی ایجاد بشه! و گفتم که کسی نباید روی اون یکی احساس مالکیت داشت باشه و صحبت نباید احساسی باشه که پیامد بد مثل وابستگی داشته باشه.

ایشون گفت باشه و موافقم. و من وقتی پرسیدم که از طرف مقابلتون چه انتظاری دارین ؟ گفت که از نظر جنسی هر چی که اون بگه باهاش کنار میام و میخوام یه هم صحبت پیدا کنم بیشتر!

بعد من گفتم که خب چرا بین پسرا هم صحبت پیدا نمیکنین؟ گفت: آخه اون لذت رو نداره!

من گفتم : یعنی چی ؟ یعنی دنبال معاشقه هستین؟ گفت: تا وقتی آشنا نشدیم اسمشو نمیشه گذاشت معاشقه .بیشتر همدردی و همدلی میخوام ! و من بازم نفهمیدم یعنی چی؟ بنظر شما منظورش چیه؟

البته ایشون قبول کردن که من به عنوان یه دختر نمیتونم باهاشون حضوری ارتباط برقرار کنم و گفت که درک میکنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)