سلام به همه دوستان

هممون میدونیم که اوضاع کار تو کشور خیلی خرابه و خیلی جوون تحصیل کرده بیکار داریم حتی تحصیل کرده در دانشگاه های تاپ کشور. مخصوصاً اوضاع تو چند ساله اخیر بدتر هم شده.

اما از اون طرف برخی هستند که میگن درسته اوضاع خرابه و کار نیست اما اگه کسی در دوران تحصیل هم خوب درس خونده باشه هم مهارت هایی کسب کرده باشه علاوه بر درسی که خونده هم خودشو نشون داده باشه لینک و ارتباط گرفته باشه و ... بیکار نمیمونه .

هر چند ممکنه یه کار ثابت قطعی با درآمد خیلی خوب گیرش نیاد یا به سرعت گیرش نیاد اما به هر حال بیکار هم نمیمونه و به هر حال دست و پا شکسته میتونه گلیم خودشو از آب بکشه بیرون.

حتی یکی از اساتید ما هست که هر سال به ورودی های جدید رشتمون میگه شما آدمی که هم با سواد باشه هم با عرضه باشه برا من بیاریدش من در عرض یه هفته کاری در حد مدیر کلی براش پیدا میکنم. یعنی میگه کسی که با سواد باشه با عرضه هم باشه به راحتی میتونه کاری در حد مدیر کلی برا خودش دست و پا کنه. اونم در عرض یه هفته.

حالا نظر دوستان در مجموع چیه؟ آیا قبول دارید کسی که سواد داشته باشه مهارت هم داشته باشه 4 تا لینک و ارتباط هم داشته باشه بالاخره بیکار نمیمونه و دست و پا شکسته هم که شده گلیم خودشو از آب میکشه بیرون؟! یا نه نظر دوستان اینه که خیلیا هستن واقعاً سوادشو دارن مهارت هم دارن لینک و ارتباط هم دارن اما بازم بیکارن؟!

یا نظرتون در مورد حرف استادم چیه؟ یعنی کار اینقدر ریخته که همچین آدمی یه هفته ای میشه براش شغلی در حد مدیر کلی پیدا کرد؟؟!! اگه اینطوره پس اون آدمی که بعد فارغ التحصیلی مثلاً 6 ماه یه ساله دنبال کار میگرده هنوز کار پیدا نکرده باید خیلی خیلی ... باشه

در مجموع نظر دوستان چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)