سلام علیکم بر بروبچ خاندان پر ابهت خانواده برتر!
بنده در عنفوان جوانی ام ، از همان بدو کودکی بی نهایت تخس و شر بودم. و به لطف چپ و راست کردن های والدین مکرمه، در خردسالی جیغ دونمون خفه شد! و رو آوردیم به زیر آبی رفتن. و در کمال ناباوری به گناه چشم مبتلا گشته و هم اینک نیازمند یاری سبزتان برای گره گشایی ام!
نسبت به جنس مخالف ( علی الخصوص آقایان متأهل ) کشش وحشتناکی در درونمون زبانه میکشد! (خانم هستم ) هنگام نگاه به یه تیپ خاص از آقایان به گناه کشیده میشوم.
تا حالا خودارضایی الحمدلله نبوده، فقط در فکر رخ میدهد! چندین بار تصمیم گرفته ام چشمان خود را کور کنم تا راحت شوم. اما به سبب اینکه پریودی هر ماه کاره شخصی ست و نمیشود آن را به کسی سپرد، و همچنین حمام رفتن و... باید با چشم انجام دهم، از انجام آن خودداری کردم. تا حده بسیار قابل توجهی هم خود را سرزنش نمودم.
اما سوی عاید نشد،خاندان عظیم برتر من با این گناه چه کنم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)