سلام

ببخشید یه سوالی هست که خیلی ذهن منو درگیر کرده .

آیا ممکنه که کسی که تقریبا مذهبیه ( یعنی نماز و روزش به جاست و حلال و حروم سرش می شه ) درگیر دیدن فیلم زبان اصلی باشه ؟ ( منظورم دیدن صحنه های بد نیستا کلا همچین فیلمایی خوب حتی کمشم که باشه یه چیزایی داره ) .

من تقریبا آدم مذهبی هستم ولی خیلی بشدت علاقه به فیلم زبان اصلی دارم (نه به خاطر صحنه هاش) حالا سوال من اینه آ یا من آدم بدیم ؟ یعنی چون این کارو می کنم بعدا یه مشکل می خورم؟

( خواهشا نصیحت برای ترکش نکنین که 1 سال تموم با خودم جنگیدم دیدم نمی تونم )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)