سلام

من حدود یک سال پیش اینجا موضوعی رو مطرح کردم که درباره نامزدی بود و اینکه احساس میکنم انتخابم اشتباه بوده چون وضع مالی ما بهتر بود و من بخاطر اینکه سن ازدواج تو فامیلمون از 24 بالاتر نبود و بخاطر اینکه از رفتارای بد بابام خسته شده بودم این انتخاب رو کردم.

واقعیت اینه که وقتی با پسره حرف زدم احساس کردم سلامت روانی کاملی داره و ادم معقولیه. با اینکه تیپ تاپی نداشت ولی صورت معقول و معصومی داشت با خودم گفتم مهم ترین ملاک اخلاقه و بلاخره میتونم از شر جو بد خونمون راحت بشم.

الان که عقدم در مورد این موضوع به نتیجه رسیدم که دوست دارم دخترای مجرد بخونن. من فهمیدم اگه خودت با سلیقه باشی میتونی با کارای ساده و انتخاب لباس مناسب شوهرتو چنان خوشتیپ کنی که از خودتم سرتر شه .

دوم اینکه من زیادی غرور داشتم من نقشی در ثروت پدرم ندارم و ارزش یه دختر با ثروت پدرش بالا نمیره اگرم کسی با این طرز فکر بیاد سراغت و ملاکش پول باشه بدون شک به مشکل بر می خورید.

یه موضوع دیگه اینکه مدرک تحصیلی ملاک مناسبی نیست مخصوصا تو ایران . پس با این حساب مهم ترین موضوع در انتخاب همسرتون اول شخصیت و اخلاق خودشه و بعد خانواده اش.

من نامزدمو از لحاظ لباس و تیپ بردم بالا و اون بهم ثابت کرد که چقدر یه مرد میتونه برای زنش ارامش و امنیت بیاره.

دخترای گل سرزمینم فقط یه مرد همه چیز تموم تو دنیا هست و اونم مردیه که تو دستای مادری بزرگ شده که بهش یاد داده ارزش درونی واقعی ترین ارزش دنیاست.

تو ازدواجتون عجله نکنید از ازدواج یه رویا نسازید اونم یه اتفاق زمینیه و خاصیت دنیایی داره هیچ چیز شگفت انگیزی نیست فقط و فقط این تویی که خاصش میکنی.

متاسفانه تو فرهنگ ما بجای اینکه به دخترا یاد بدن وقتی ادم مناسبتو پیدا کردی وقت ازدواجته یاد دادن اگه بیست ساله شدی باید نگران باشی باید بقیه روزا منتظر باشی که یکی بیاد باید از تر....ن بترسی...

و این چیزا زندگی خیلی ادما رو تباه کرده...من فکر میکنم اگه زن و مرد بهم احساس خوبی داشته باشن و جو بینشون مثبت و واقعی باشه پول و رفاه کمترین نتیجه این ارتباطه. دنبال آدم خاص باشید نه وضعیت خاص. از صمیم قلبم برای عروس خانومای آینده همسر خاص آرزو میکنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)