سلام
خیلی خوش حالم از اینکه جمع به این خوبی هست و همه به هم کمک میکنن. من دختر نوجوونی هستم که این چند ماه علاقه مندی زیادی به معنویات پیدا کردم البته هیچ وقت با جنس مخالف دوست نبودم و  نماز میخوندم ولی نه مرتب و با خلوص.
نشستم فکر کردم دیدم هیچی این دنیا موندگار نیست . تصمیم گرفتم بنده ی خوب خدا باشم  دیدم زندگیم هدفدار شده خیلی حس خوبیه . راستش من گاهی وقتا میگفتم کاش دوره ی امام حسین( ع) بودم و پیروشون بودم . ولی الان میبینم امام زمانم امام عصر خودم تنهاست . سوالم اینه
میخوام با امام دوست باشم شما برای امام زمان چکار میکنید؟ ترک محرمات و انجام واجبات درسته و یکی از برنامه هام همینه .
ولی من میخوام با امام دوست باشم باهاش همراه باشم دوست دارم تو راه عشق به مولا هر سختی رو به جون بخرم دوست دارم درد دین داشته باشـم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)