سلام

در و دلی که میخوام براتون بگم. ماله یکی دو سال اخیره. از وقتی جامعه ما ظاهرپرست شده و ظاهر و به همه چیز ترجیح میده. فرقی هم نمیکنه چه دختر و چه پسر. موضوع یکم تکراریه. ولی جای سوال و تعجب داره واسه من.
(قد)

خب من زود به بلوغ رسیدم. برای همین قد من خیلی بلند نشد. ولی کوتاه هم نیست. 18 سالم بود برای معافیت پزشکی اقدام کردم و قد من رو 176.5 ثبت کردن. اما موضوعی که برای من جای سوال و تعجبه اینه. تو دو سال گذشته حداقل بالای 30 نفر این جمله رو به من گفتن: تو که قدت کوتاهه!

نمیدونم چی به سر مردم اومده ولی خدایی کسایی بودن که حداقل 10 سانت اختلاف قدی داشتن و از من کوتاه تر بودن و ولی ادعا کردن از من قد بلندترن.

از هر کجا بگید هم این جمله رو به من گفتن از دوچرخه فروش برای سایز تنه دوچرخه تا بعضی دوستای هم کلاسی دبیرستانم.

اوایل خیلی از شنیدن این جمله ناراحت میشدم ولی الان از شنیدنش تعحب میکنم. اصلا به فرض من با این قدی که گفتم قد کوتاه. گفتن این جمله چی رو تغییر میده ، چه سودی برای طرف مقابل داره ؟ قد 176 ؛ 177 انصافا کوتاه نیست برای یه پسر 20 ساله .

یه مدت فکر میکردم شاید اندامم که یکم لاغر و ضعیف بود باعث ایجاد این فکر برای همین بدنسازی رفتم و هیکلم روی فرم اومد و متناسب و عضلانی شد. ولی این قضیه و شنیدن این جمله بازم ادامه پیدا کرد طوری که الان کلافم کرده . مخصوصا چند باری که تو جمع چنین حرفی رو زدن.

حالا خواستم از دوستان راهنمایی بخوام که به نظر شما علت تکرار این جمله درباره من چیه.
در صورتی که حتی بعضیا قدشون کوتاه تره ولی این جمله رو علم کردن واسه من. و چه راهکاری ارائه میدید تو برخورد با این جمله و افراد.

ممنونم


مرتبط با افزایش اعتماد به نفس:

با تمرین کردن میشه اعتماد به نفس رو بالا برد ؟

راه هایی برای تقویت اعتماد به نفس

چگونه اعتماد به نفس خود را افزایش دهیم

چطور اعتماد به نفس خود را بالا ببریم

چگونه اعتماد به نفس خود را زیاد کنیم

معرفی کتاب برای افزایش اعتماد به نفس

راههای افزایش اعتماد به نفس

چه جوری اعتماد به نفسمون رو زیاد کنیم؟

چه جوری اعتماد به نفسمو برگردونم؟

گفتید اعتماد به نفس داشته باش ولی نگفتید چطوری ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)