سلام تو را خدا دوستان کمکم کنید 

راستش من هم بی حجاب رفتم بیرون و هم با حجاب 

ولی درکل غیر حجاب ظاهری به همه  دستورات خدا عمل کردم 

حالا چند وقتیه که فکرهای دوستی خیابونی میاد سمتم ومعتاد شدن

و انجام این کارها در ذهنم خیلی عادیه ولی ی ترسی توی درونم احساس میکنم و سمت این کارها نمیرم 

ولی هی کارهای غیر انسانی توی ذهنم عادیه و اصلا ی نیرویی داره بهم میگه این کارها گناه نداره 

از ی طرفم ی ترسی توی وجودمه ازعاقبت این کارها و نمیتونم سمتش برم 

و بعد خوندن اون  رمان ازداستان ی دختر فراری منم میترسم به عاقبت اون دچار بشم 

بنظرتون من این فکرهای گناه وانجام کارهای غیر انسانی چ شکلی از ذهنم پاک کنم 

دوستان کمکم کنید ک دارم دیوونه میشم  


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)