سلام

یه دختر زیر بیست و چهار ساله م کاملا غیر مذهبی هستم میرم سر اصل مطلب:

از بچگیم تو جامعه مشکلات زیادی داشتم که خوشبختانه خیلی هاش حل شد اما دو تا مشکل دیگه دارم که بهشون میگم مسئله یعنی قطعا این سه تا هم قابل حل هستن.

۱_تو جامعه منو دست میندازن خودم بعدا پی میبرم! چون خیلی تو این کارشون ماهرن و اینکه گاهی با متلک بهم میخندن من نمیدونم دلیلش چیه من ادم مغروری هستم و تحمل خورد شدن رو ندارم بلد نیستم کسی رو دست بندازم اما قطعا کسانی که بلدن راه حلش هم میدونن...

۲_به طرز نگاه مرد ها واکنش نشون میدم مثلا پدرم ،مسئولین دانشگاه، هر جنس مذکر دیگه ای اگر کج (به علامت سرزنش ) نگاهم کنن تا مدت ها تو فکر میرم دنبال این میگردم که چه اشتباهی مرتکب شدم بسیار خودسرزنش گر هستم اگر اشتباهی هم مرتکب نشده باشم یه چیزی به اشتباه جور میکنم به خودم میگم به خاطر فلان رفتارم بوده ( هر چند گاهی رفتار درستی بوده باشه بهانه ای پیدا میکنم که خودمو سرزنش کنم ) .

بسیار پیش اومده پدرم نگاهم کرده مدت ها به طرز نگاهش ٬ دلیل نگاهش فکر کردم حتی از شدت سرزنش گریم گرفته. بعد وقتی از خودش میپرسم بهم میگه من نگاهم کج نبوده الکی فک کردی کج نگات کردم ... تپش قلب میگیرم و خودمو تخریب میکنم....

یه بار کارت ملیم رو میز رای گیری تو دانشگاه جا موند به خاطر سهل انگاری ، من وقتی برگشتم پس بگیرمش مسئول اونجا کج نگام کرد منم کل کلاس های اون روز رو رها کردم به ناچار از دانشگاه رفتم بیرون!

هر بار از در خونه که پامو میذارم بیرون به خودم میگم :

ایت الکرسی بخونم امروز به خیر بگذره!

حد و حدود خودم رو با دوستانم حفظ کنم

مبادا امروز اویزون کسی بشم که از اطرافم دور بشن !

درباره هر چیزی صحبت نکنم

زشت و زننده نخندم

یادم باشه تو این جمع کسی با من دشمن نیست همه منو دوست دارن

یادم باشه وقتی با استاد حرف میزنم بی فکر چیزی رو نگم

یادم باشه شیش دانگ حواسم جمع باشه که از چیزی بی خبر نمونم!!

پرحرفی نکنم.

به برنامه ی پنج دقیقه بعد همیشه فکر کنم مثلا از نهار دانشگاه جانمونم! وسایلم رو موقع خروج جا نذارم و ... احساساتی ام. مغرورم. بیش از اندازه مهربانم . مطلقا صادقم. سرزنده, گرم و پر انرژیم تا زمانی که اشتباهی مرتکب نشده باشم!

معتقدم همه صداقت دارن مگر اینکه اسمون به زمین بیاد خلافش بر من ثابت بشه! احساساتی بودنم رو از همه مخفی میکنم رفتم تو فاز مرد بودن!! متاسفانه تو همممممه ی کارام اشتباه میکنم!

پس لطفا کمک کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)